piątek, 1 listopada 2013

Ogłoszenia parafialne analizowo-facebookowe


Witajcie!

Analiza będzie jutro - jako że połowa Przyczajonej Logiki podróżowała przez całą Polskę, a druga połowa korzysta z wolnego czasu i łazi po krzakach, załapałyśmy małe opóźnienie. Nie martwcie się jednak - przygotowałyśmy dla was kawałek smakowitego, mrocznego opka, w rozpracowaniu którego pomoże nam Szprota.


Poza tym mamy dla Was niespodziankę! Ci, którzy mają facebooka, mogą - jeśli chcą - polubić stronę z kwiatkami z recenzji blogowych, jaką założyłyśmy wraz ze znanym Wam Vivaldim. Oprócz linków do kwikaśnych recenzji będą tu też nasze komentarze i spostrzeżenia. W zamyśle ma to być poradnik jak nie wolno/nie powinno się pisać recenzji - z naszymi merytorycznymi i stylistycznymi poradami (choć, nie ukrywamy - podlanymi odrobiną ironii.) 
 Dla tych, którzy nie mają facebooka: pojawiła się bardzo wstępna koncepcja zrobienia jednorazowej analizy na PLUSie, w której zbierzemy wyjątkowo kiepskie, naprawdę piekielnie źle napisane recenzje, które wymagają bardziej szczegółowego omówienia kwestii co poszło nie tak
 
Kto ciekawy, niech polubi Recenzenckie Wilcze Doły! 



5 komentarzy:

Popo Polls pisze...

Bardzo chętnie poczytam recenzję recenzji na stronce, bo niestety FB nie mam i w najbliższym czasie raczej nie założę, a pokwiczeć mam ogroomną ochotę :)

Borówka pisze...

Ja także chętnie przeczytałabym tutaj, bo także nie mam konta na FB :)

Anonimowy pisze...

I ja!
To widzę,takich dziwnych jaj ja jest wiecej..

Chomik

Anonimowy pisze...

Ja tez chetnie przeczytam,a nie posiadam FB

Anonimowy pisze...

A ja przeczytałam, bo posiadam fejsbuka :D
Jadzia