piątek, 14 września 2012

Naprawdę przepraszamy!

Z powodu naszego zarobienia, przemęczenia i ogólnego braku czasu w tym tygodniu niestety noci nie będzie. Postaramy się przygotować za tydzień coś dłuższego i resetującego mózg (pamiętajcie o zgłaszaniu co ciekawszych tfforów; wszystkie Wasze propozycje przeglądamy). A póki co idziemy się schować - o, tak jak ten kotek.

Pigmejka i Kalevatar.



Aha, usunęłyśmy konieczność wpisywania hasła przy komcianiu. Blogspotowe CAPTCHA robią się coraz bardziej upierdliwe.
Miłego!

27 komentarzy:

Natalia SStefania Borucka pisze...

Och, akurat gdy RSS Wam się zrównał ze stanem faktycznym. No cóż, zdarza się, take your ttime!~

Ziutencja pisze...

Za usunięcia hasełkowania, NIECH WAM BÓR BŁOGOSŁAWI!
(brak noci można wybaczyć, skoro jest kotek!)

Borówka pisze...

Życia wam się zachciało! Akurat wtedy, kiedy ktoś miał ochotę przeczytać coś zabawnego w piątkowy wieczór! Mam nadzieję, że następnym razem dwa razy się zastanowicie, zanim przedłożycie swoje sprawy nad moją rozrywkę, ot co! *idzie dramatycznie wylać herbatę do zlewu*

A tak serio, to uwielbiam was, więc z miejsca wszystko wybaczam (choć zastanawiam się czy ten kocurek stamtąd wyszedł :P)

Anonimowy pisze...

To dzięki za te hasła,oczu szkoda!I czekamy!
Chomik

Anonimowy pisze...

To już mogę być automatem?!Hurra!!!

Chomik

Anonimowy pisze...

Jak mogłyście! A nie, dobra. Jest kotek... :3
I chwała wam za brak hasełkowania!

Yenna

Anonimowy pisze...

Przynajmniej konieczność wybałuszania oczu na srasła usunęłyście. :3

Bloody Fang

Niofomune pisze...

Zraz z kota w szkle, już się zrobiłam głodna. Na szczęście ma kisiel.
Uch, akurat tak się nastawiałam na dzisiejszą analizę, bo od jutra zaczyna się u mnie zapiernicz związany z maturą. Tą w kwietniu 2014 dodam, ale to przecież nieistotne KIEDY, ważne ŻE. Czekam na anala za tydzień i trzymam za słowo.

Anonimowy pisze...

Nie ma notki? Jak to nie ma notki? Ja chcę NOTKĘ!!! O kotek... Jak on tam wlazł??? 8?

Ryokosha

Anonimowy pisze...

Chwała za usuniecie hasłów :)a kotek śliiiiiiczny (dostaje ekstazy) więc wybaczę.


Właśnie szukam blogaska.

Pozdrawiam,Heksakosjoiheksekontaheksafobia

Anonimowy pisze...

Mnie tam kotek nie satysfakcjonuje. Sama sobie pójdę zanalizować jakieś opko.

Goma

Patrycja Stankowska pisze...

Usunięcie haseł - chwała wam za to i niech wam Bór w jeżach wynagrodzi. Żal, że analizy dziś brak, ale wiadomo, real life sucks sometimes.

Nessa pisze...

Hej! Jestem tu od niedawna, ale zakochałam się w Waszym blogu i zostanę na dłużej. :) Szkoda, że nie będzie nowych postów, bo wchodzę tu codziennie, żeby zobaczyć, co w Waszych ocenach piszczy. ;) No cóż, pozostaje mi tylko niecierpliwie czekać na kolejną notkę. Oby była długa! c:
PS. Otagowałam Was na moim blogu myslenie-boli.blogspot.com. :)

Anonimowy pisze...

Ne ma notki? A pojawił się na moim biurku miesiąc wcześniej wniosek o odroczenie konieczności publikacji z aneksem o blogaskach/ autoreczkach?Nie? To radzę szybko coś publikować albo spptkamy się u prawnika. Zastanówcie się, kot też będzie miau nieprzyjemności.

Liniec

Anonimowy pisze...

A taki miałam nastrój na analizę... ;) No trudno. Czytam wasze analizy od dawna, choć raczej nie komentowałam i chyba nawet nie muszę pisać, jakie jesteście świetne ;]

W każdym razie mam dwa was propozycję faktycznie wydanego dzieła: "Dziewiąty mag" A. R. Reystone. Ja sama wymiękłam w jednej trzeciej, bo na zdrowy rozum tego brać nie można, ale do analizy nadaje się w sam raz ;)

Pozdrawiam!

Anaja

Piafka pisze...

Myślałam, że to, co robi ten kiciuś jest możliwe tylko w kreskówkowych gagach :).

Chciałam przeczytać nową analizę, a tu... kotek, wobec tego zebrałam się w sobie i opublikowałam na moim blogu rysunek golaba, który stworzyłam trzy tygodnie temu. Nie ma tego złego... :) Serdecznie zapraszam i pozdrawiam.

Patrycja Stankowska pisze...

Anaja, za analizę Dziewiątego Maga wzięły się już dziewczyny z Czarnych Owiec Literatury :)))

Leleth pisze...

Jak wydane, to ja polecam "Mroczny sekret" Libby Bray. Zdecydowanie wolę analizy opek, ale to zbełtało mi musk.

Anonimowy pisze...

Ja polecam "Pamiętniki wampirów"!
Nie sądziłam ,ze takiego kicza ktoś wyda..

Chomik

Anonimowy pisze...

Smutno mi bez Was...

A ja polecam "Wampy, wampiry" takie kiczowate nastoletnie wampirze opko które ktoś wydał drugiem O.o to co Tygryski lubią najbardziej: najważniejsze jak wyglądam i czy mam szacun wśród ziomali :D

pozdrowienia dla Analizatorni
D.

Anonimowy pisze...

*drukiem ;)

Anonimowy pisze...

Uuu, a ja chciałam się pośmiać...
Ale jest kotek, to wybaczam :)
Pozdrawiam,
Miv

Anonimowy pisze...

Sankyuu za usunięcie haseł!
Bardzo proszę o analizę "Pięćdziesiąt twarzy Greya (Geja)" :P

Pozdrawiam,
Zerachiel

Leleth pisze...

Zerachiel, odcienie szitości są analizowane tu: http://50shadesofshit.blogspot.com/ gdybyś chciała zajrzeć.

Anonimowy pisze...

Przeanalizujcie to:

http://stregabiancayaoi.blogspot.com/2012/08/rozdzia1.html

Tak, to jest o tematyce homoseksualnej, ale pierwsze rozdziały raczej nie przyprawiają o homofobiczne zniesmaczenie, natomiast dostarczają całe mnóstwo uciechy :D (podobnie jak komentarze pod nimi, gdzie wszystkie czytelniczki zgodnie twierdzą, że to opowiadanie jest bossssssskie)

Anonimowy pisze...

It's in fact very difficult in this full of activity life to listen news on Television, therefore I only use web for that purpose, and take the newest news. więcej info tutaj, http://xanderworld.xhost.ro/guestbook/index.php

Anonimowy pisze...

Hello to every one, as I am really eager of reading this blog's post to be updated daily. It carries nice stuff.

Here is my web-site: http://www.eletromaniacos.com/