czwartek, 22 marca 2012

Nieczynne z powodu że zamknięte

Witajcie!

Przepraszamy, ale w tym tygodniu analizy nie będzie. Spowodowane jest to brakiem czasu i zbliżającym się Pyrkonem, na który się wybieramy (jeśli zobaczycie gdzieś Borga, czyli dwie osoby, które przez wszystkich - mimo braku jakichkolwiek podobieństw - są traktowane jak jedna, to będziemy my).
W przyszłym tygodniu oczywiście wracamy do pracy i analiza się pojawi, jak zawsze.

PS. W ramach przeprosin i pocieszenia, już tradycyjnie - słodkie stworzonko:

14 komentarzy:

Bumburus pisze...

No to bawcie się dobrze na konwencie, PigmejKalu (KalPigmeju?), wypoczywajcie i sił nabierajcie do nowych analiz. Niech Was strzeże Jeż jak Byk!
P.S. A kicio cudny, mam nadzieję, że się nie udusiło maleństwo pod tą poduchą...

Tuśka pisze...

Niezamaco, bawcie się dobrze!

Anonimowy pisze...

Bawcie się dobrze!

PS Kiciuś jest przeuroczy.
Lawina

Anonimowy pisze...

Nie lubię Was, buuuuuu ! ;) Tak się nastawiłam na to, że się pochichram dzisiaj, a tu figa z makiem :(
A kocio przesUodki :)

Anonimowy pisze...

Dobra reklama Pyrkonu - jeśli wy tam jesteście to to musi być zajebista impreza. Za rok jadę.

I tak was kocham.

Anonimowy pisze...

Eh, nic to, może coś popracuję, zamiast się przy analizie obijać...

Miłej zabawy :)

Ag

Linmarin pisze...

Na przyszły zabierzcie pąsową różę w zęby czy cuś, nie zarejestrowałam Waszej obecności, popaczyłabym sobie z dziką rozkoszą. Mam szczerą nadzieję, że bawicie się dobrze :3 Ja z żalem musiałam odpuścić ostatni dzień ._.

Pigmejka pisze...

Dziękujemy za zrozumienie! :D

Pragniemy także się pochwalić: https://lh6.googleusercontent.com/-jKDEvuAtQMY/T3C8pRGoRqI/AAAAAAAAF1c/ilOt1sStAeE/s720/IMG_4776.JPG
Przepraszamy, że informacji o tym nie dostarczyłyśmy wcześniej, ale same dostałyśmy propozycję w ostatniej chwili i zdążyłyśmy tylko wywiesić komunikat na fanpage'u na facebooku. Dziękujemy wszystkim za przyjście! :D

Goma pisze...

Następnym razem nie róbcie prelekcji ostatniego dnia, bo ja też chcę przyjść, a tu zawsze jakiś pociąg wyskoczy o wczesnej porze :)

Pigmejka pisze...

Goma, ale my na czas prelekcji nie mamy żadnego wpływu. :) Zresztą, jak wspomniałam, to i tak spadło na nas zupełnie niespodziewanie - i, jak widać na zalinkowanym wyżej zdjęciu, w zamian za inną prelekcję - więc choćbyśmy chciały, nic na to nie mogłyśmy poradzić. :>

Anonimowy pisze...

Życzę dobrej zabawy i jako dobry duszek przesyłam wam tekst, który mogłybyście zanalizować... Niestety aŁtorka nie prowadzi "Blogaska", a jedynie pisze na forum. Oto adres do tego cudeńka:
http://www.forum.zakon-ac.info/viewtopic.php?f=12&t=3673
Miłego czytania :)

June pisze...

Mam dla Was perełkę ;) http://unhappinessx3.blog.onet.pl

Bumburus pisze...

Nie, wcale nie jestem niecierpliwa. Nic a nic. Ani trochę.
Fajna captcha: icywa ngetaye. Brzmi jak personalia jakiegoś afrykańskiego inteligenta.

Anonimowy pisze...

Gratulacje co do prelekcji. Ale gdzie nowa analiza?! Chcecie, żebym miała drgawki odwykowe?

S.